Trollemor** Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Har selvfølgelig kokt smokken hver dag, men etter 6 mnd er det kanskje på tide å skifte?
Gjest Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 De er vel i bruk 1-2 måneder tenker jeg. De blir kokt en gang i blant, kokte dem hver dag når han var mindre (7mnd nå). Han spiser og suger på alt annet han finner, så steriliserte smokker trengs ikke akkurat! På de nye fisher price smokkene jeg kjøpte stod det at den kun skal brukes i 1 måned. Ikke lange holdbarheten men.
mamma til M&M Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg mener å ha lest et sted at de bør byttes ut ca annenhver mnd, fordi smukken kan "morkne" i festet og ryke. Så; jeg kjøper nye annenhver mnd, og sjekker ofte at smukken "sitter fast"
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Her i huset har vi hundreogørti tusen smokker overalt...=P Men hun er fæl til å bite på dem, så det tar ikke lange tiden før de begynner å bli ødelagte. Da går de i bosset... Hun er 19 mnd nå, og skal straks slutte med smokken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå