Lillenurk No.2 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Vil gjerne høre hva dere syns om plassen, hva man kan finne på der, andre reisetips?
Elise18.11.08 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Det er nok mer et partysted. Kommer jo an på hva slags hotell dere skal ha da.. Er veldig mange bra All inclusive der, og da er det jo greit å ha med barn:) Side er kanskje et bedre alternativ. (tror jeg, noen år siden jeg var der).
BettyBoob Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 kan sikkert være det også har et par kompiser som har dratt dit på fylleturer flere år på rad, hehe!
TA 1980 Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Sjekk ut www.Nazar.no Veldig mange fine plasser og hoteller for barn. Prisen er ikke avskrekkende heller, synest jeg. Vi skal på Pegasos world i sommer, og har vert en gang på Pegasos Resort.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 jeg har vært i alanya og syns ikke det var noe party sted. men vi var der som en familie. sikkert fint for barn der.
ana baroma Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Vi er der tre ganger i året siden vi har leilighet rett utenfor byen. Og jeg vil nok anbefale dere å finne noe utenfor Alanya sentrum dersom dere har barn:) Vi bader så klart, shopper litt, går på markeder, slapper av, leker masse på ulike lekeplasser rundt omkring, reiser på utflukter, tar en svipp i sjømannskirka for å spise vaffel og ellers tar vi det som det kommer. Det er diverse badeland der + masse utfluktsmuligheter som er tilpasset de fleste aldersgrupper:) Vi bruker masse tid på lek og bading - og har som regel bare en dag med utflukt. Alanya har gått fra å være ganske skitten til å bli en veldig trivelig by. Kommunene rundt der har gode inntekter fra sånne som oss, noe som gjør at man kan tilpasse mye til både lokalbefolkning og turister. Personlig er jeg mot all inclusive, siden det er en ganske usosial feriemåte overfor de som bor der, men det er jo opp til hver enkelt hva de vil. Jeg synes også det er en ganske kjedelig feriering... Men igjen, det er nå meg:) Jeg trives veldig, veldig godt i Alanya:)
trøndermamma Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 Vi reiste med Star Tour, og lå på Pacha Bay Hotel (vet ikke om det skrives slik). Det lå litt utenfor byen (10-15 min med lokal buss. Den gikk veldig ofte) Vi reiste med 2 barn på 2 og 6 år, og stortrivdes! Hotellet og området rundt var kjempefint for barn. 3 basseng, et dypt et og to for barna. Det minste hadde tak over for solskjerming. Alt lå på samme plan og var oversiktlig samme hvor ved bassenget du lå. Noen butikker inn på selve området + restaurant. Underholdning om kveldene, men alt var stengt og stille fra og med kl 23.00 Ikke så mye å se inne i selve byen kanskje bortsett fra shopping. Vi var med på busstur en dag. Leide bil en annen dag og kjørte til nabobyen. Vi trivdes iallefall, og anbefaler det hotellet hvis dere skal dit! Vi syntes det var bedre enn å ligge inn i byen da det virket litt mer støyende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå