♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Klarte i påsken å pådra meg øyebetennelse - første gang i mitt liv. En ting er alt gørret som kommer ut, men de har vært røde og de kløøøøør. Etter fire dager fikk jeg meg til lege, og har nå gått på antibiotika i 4 dager. Men er fremdeles ikke symptomfri. Symptomene er redusert, men ikke borte. Øyet er fremdeles rødt, det kløøør fremdeles og det kommer gørr, om ikke så ille som da jeg begynte kuren. Hvor lenge skal det gå? Trodde antibiotika tok knekken på dette innen et par dager jeg...
klampen i bånn Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Og du har dryppet og smurt så mange ganger det står? vært påpasselig å ikke klø, vaske deg på hendene osv? Mini fikk det også i påska og går på kuren enda! Glemte å smøre med salve en kveld og dagen etter var han like fæl igjen. Først de siste par dagene har han blitt bedre! har ikke opplevd at det har sittet så lenge før.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Jepp - bruksanvisningen er fulgt til punkt og prikke. Har faktisk prøvd å være veldig flink med ikke å klø - og håndhygienen generelt. Hadde bare trodd at det skulle gitt seg til nå. Men synes jeg faktisk begynner å bli verre igjen... Får vel smøre meg med tålmodighet noen dager til...
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Det finnes forskjellige typer dråper/salve, så det kan være det merket du har fått ikke virker på deg. Det har jeg sett tilfelle av i barnehagen jeg jobber i. Vanligvis går det fort over når du starter behandlingen. Du kan jo høre med legen om han kan skrive ut et annet merke til deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå