Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hei. Har 2 (!!!) dager igjen til termin, og har de siste dagene hatt et område på magen som er helt nummen. Det er helt oppe på høyre side, under puppen og over ribbeina. Når jeg i tillegg får kynnere i sittende stilling, er det akkurat på den flekken det gjør vondt! Det er nesten så tårene spretter..... Den er kanskje 10-15 cm i diameter.... Noen andre som har vært borti dette og som vet hva det kan være?
Ayka 09+13+14 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hei! Jeg har hatt en slik nummen flekk i ca.en mnd...kanskje lengre enn som så også! Er 33+2 i dag... Har den på akkurat samme plass som deg. Kan klø meg på dette område uten å egentlig merke at jeg klør Veldig rart Spurte JM sist jeg var på kontroll om hva dette kunne være. Hun sa at det var et "velkjent fenomen" som de ikke visste grunnen til oppsto. Kunne komme av at huden har strekt seg mye,e.l. De visste ikke,men det var ikke farlig,iallefall
kristi80 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 akkurat som om jeg skulle beskrevet det selv! Jeg er uke 39 i dag og har hatt det slik ett par uker nå, det er numment og når magen spenner seg strammer det veldig og gjør vondt akkurat der.
aomeg Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 har akkurat det samme, kjennes ut som området er lokalbedøvd men verker allikevel når det strammer seg.Å klø på det er bare ekkelt og kjennes vagt.Sikkert noen nerver som blir klemt eller noe sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå