:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 har du fått nicket ditt fra rikshosbitalet? satt der og koste med venninnen min sinn nyoppererte baby også så jeg et stort bilde der det sto under. så tenkte jeg "hun har sikkert også vært her".... hehe
du og jeg og vi to Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hei! Nå var jeg faktisk innpå her;) Første gang noen har spurt etter meg sånn, hihi! Har nok ikke fått nicket mitt fra rikshospitalet, men morsomt at du tenkte på meg! Jeg har kanskje en pm fra deg fra langt tilbake som jeg ikke har svart på?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 hehe.. selvsakt tenkte jeg på deg. nicket ditt sto jo med store bokstaver på veggen... hehe lever meg kanskje litt mye inn i dib sykepleieren lo av meg fordi jeg koste og snakka så fælt med den lille. hun sa "du får sikkert mange sånne" og akkurat det samme sa de når jeg fikk småen... hahah... tror det står BABY i panna mi... haha ja jeg tror du har det, men det er ikke noe stress. tror faktisk du har to.. hehe.. men jeg er akkurat sånn jeg også. som glemmer å svare... hehe
du og jeg og vi to Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Hehe;) Hmm... har jeg to... Har jo nettopp logget meg på dib igjen for første gang på en stund. Har ikke helt oversikt. Jeg skal i alle fall få svart deg i løpet av dagen;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2009 hehe.. men nå husker jeg jo ikke hva jeg spurte om... haha
du og jeg og vi to Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Haha, jeg har nå svart deg i alle fall - var ikke det vanskeligste spørsmålet;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. april 2009 hehe.. svart deg også, men dib er som vanlig tilbakesående og jeg er pratsom så derfor fikk du to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå