Gå til innhold

Åååå, jeg blir gal... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholdet til meg og samboeren har vært dårlig lenge, og det begynner å nærme seg ett år siden jeg gav opp hele forholdet. Vi bor fremdeles sammen pga han ikke er norsk, og jeg lovet at vi skulle vente til etter han fikk svar fra UDI (han søkte i juni i fjor, og jeg trodde det kun skulle ta et par mnd!!). Nå 10 mnd senere har de fremdeles ikke klart å gi han noe svar! Vi har en gutt på 2,5 år som samboeren er en fantastisk far for.

Jeg vil så gjerne at vi skal klare å ha et ok forhold etter han flytter ut for guttens skyld, så derfor vil jeg ikke kaste han ut heller.

UDI sa at vi antakelig må vente 2-3 mnd til. Det er ikke så moro å bo sammen med noen man egentlig ikke vil bo sammen med, og som jeg egentlig bare føler at okkuperer huset mitt. Han er dog veldig flink med gutten vår, og tilbringer veldig mye tid med han, så jeg har jo barnevakt da......

Det siste som har skjedd nå, er at jeg har truffet en fyr jeg liker veldig godt. Men jeg har lovet meg selv å aldri være utro, så selv om jeg ikke har noen følelser for samboeren, så er vi fremdeles samboere, og jeg føler det vil være utroskap. Så da må jeg holde meg unna han jeg liker selv om jeg egentlig bare vil være sammen med han.

Akkurat nå ønsker jeg bare at samboeren skal få svar fra UDI og så flytte ut, men jeg innser jo at dette kan ta tid. Det tar sikkert tid for han å finne seg en leilighet når den tid kommer også........

Så da sitter jeg her da..... med en samboer jeg ikke liker og borte fra han jeg liker.... Ikke noe moro, men jeg skylder sønnen vår såpass føler jeg.

Når samboeren en eller annen gang flytter ut, så kommer jeg nok til å ta mer kontakt med han jeg liker, men jeg ønsker gjerne å gjøre ting på riktig måte, så jeg kommer til å ta alt veldig sakte, og jeg ønsker ikke å involvere noen ny i sønnen min sitt liv før jeg er sikker på at det er noe varig..

Var vel egentlig ikke noe spørsmål eller noe slik i dette innlegget, bare et behov for å fortelle noen det jeg ikke føler jeg kan snakke med noen andre om....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...