Gå til innhold

Laken til vogna? Str og kjøpes hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som overskriften sier, Hvor stort laken er det i vogna? Og hvor får man kjøpt sånne? Jeg har simo duo vogn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de er 40 x 60. Du får kjøpt de på Princess og Kid eller slike butikker. Det står vognlaken, vuggelaken på pakken mener jeg å huske.

Skrevet

Ok. Var inne på kid.no nå men finner ingen der. Må kanskje i butikken og se... Ser på simo.no at madrassen i vogna er 34x80cm

Skrevet

Mener jeg kjøpte 40x80 på Princess. Laken i organisk bomull som var veldig deilige. Kosta ikke mer enn 59,- kr stykk.

Skrevet

Har kjøpt mine på Princess. De virker veldig gode. Tror jeg har kjøpt samme som ninen 84-og junijenta. Men de hadde flere typer der jeg var. Vær obs når du skal kjøpe dynetrekk til vogndyna. Det er så utrolig mange forskjellige størrelser på barnedyner. Det de i butikken mener er trekk til en vogndyne trenger ikke stemme med den du har hvis ikke du har kjøpt den samtidig i samme butikk. Jeg kjøpte et som jeg trodde skulle passe til vogna, men det viste seg å være for stort. Men passet fint til den dyna vi skal ha i vugga. Husker ikke størrelsen. Jeg har i alle fall funnet ut at av de fire dynene vi har hjemme (har arvet) så er det tre forskjellige størrelser. Tro faktisk det finnes fire forskjellige størrelser. Ei venninne mente det. Burde hørt litt nøyere på henne før jeg dro på shopping ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...