Gå til innhold

Kjøper dere blinkesko til 1,5-2 åringene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han fikk i fjor (da var han 2 år) og har fått i år også. Han velger de selv.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Minsten på 19 mnd har fått det nå ja, den pakka med sandaler og sko. og han var VELDIG kry!! :)

Skrevet

Da blir det nok det her og da til hun på 1,5 år.Storesøster fikk i sted og hun ble ganske opptatt av de skoene lillesøster og ja...

Gjest 5 andre
Skrevet

Pjokken på 2 1/2 har fått det,og griseblid :0) Løper rundt i skoa sine. Jenta på 16 mnd synes også de er stas og vil låne de... Hun bruker kun str. 18, så hun har for små ben til blinkesko. Litt misunnelig på broren. He he

Skrevet

Jepp, lillemor på 20 mnder har fått noen fine sorte med mange fine blinkende farger:)

Skrevet

tror du Lillewirre ville ha noe annet når butikkdama viste de frem?

hun viser de stolt frem til alle som vil se!

Skrevet

Nei, hun har aldri hatt det.

Skrevet

Nei, men om de hadde insistert hadde jeg vel gitt etter. Synes skoe er stygge:/

Skrevet

Jepp! Jenta mi på 16 mnd har kule, rååååsa Geox-joggsko med hvitt blinkelys, hun elsker dem! X-tra kult er det å se på seg selv i speilet når vi har slått av lyset og trekt for gardinene:-))

Skrevet

Jada, el dvs.. farmor kjøpte sommersko til ungene nå ( i påsken) og på lillebror sko og sandaler er det blinking. Var en sånn pakkeløsning fra ponny, der sko og sandaler ble 499, hver for seg koster de 399,-

Men storebror hadde (forhåpentligvis) sine siste blinkesko i fjor. (de passer litt enda, men varer bare en mnd til el noe)

Skrevet

Mine barn får ikke blinkesko da det er utrolig lite miljøvennlig. Sånn er det og det aksepterer de. Men det er ikke lett å unngå å se de! De er jo overalt. Altfor mye spør du meg!

Skrevet

Nei, og ikke til hun på 4.5 heller.

Her kommer det nok ikke blinkesko i hus noensinne:)

For å få til den blinkeeffekten må det legges inn en hard "såle" i skoen, og denne gjør at skoene blir altfor harde å gå på i følge ortopeder jeg har snakket med.

Greit nok på sko som brukes en sjelden gang, men ikke joggesko...

Skrevet

nei ikke til han på 2,5år nei og hunpå ni har heldigvis blitt ferdig med sånne for flere år siden.

men det jeg tenker litt på er at disse blinkeskoene faktisk er mye tyngre enn andre sko og derfor vil jeg ikke sette det på bena til en under 2 år. de skal jo kunne gå på en god måte og da erfaktisk konfor og støtte viktiggere enn noe lys spør du meg.

Skrevet

Kjøper ikke til hun på snart 3 1/2 engang...syns de er grusomme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...