Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 A) En kollega som spør om jeg vil bli med på trekant enda han vet at jeg er gift med barn (jeg takket pent nei ;-) eller Ei jente som roter med mannen min (hans initiativ) og som av og til er på besøk hos hos, spiser maten min, leker med barnet vårt. Blir gal av å diskutere med mannen min om dette. ( ..og ja jeg vet at den aller mest usmakelige her er mannen min) Hva mener dere, A eller B?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Ingen av dem, siden du tydeligvis aksepterer begge deler. Om noen spør om du vil bli med på trekantog du ikke vil så ler du og sier nei takk. Om mannen din roter med andre så kaster du han ut, gir han beskjed om at det er uakseptabelt, eller du aksepterer det. Ditt valg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Vi har 4 barn sammen og ikke råd til å skilles foreløbig. Det bare irriterer meg så at han mener at jeg må tenke noe ondt om "Linda" (som han rotet med) da det var hans initiativ mens han i samme åndedrag kan si at det var usmakelig av en kollega og foreslå trekant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå