2prinsesserogbim Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Morsomt... Kjente det for første gang i går... Det var heldigvis svakt, huska datteren min hikka nåke ekstremt, men da blir vel verre her og etterkvart som den lille vokser...
mitt 4.barn har kommet Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Ja er ikke det koselig?! Har kjent det selv noen uker nå. Har vært masse sparking det siste døgnet her da. Satt på kurs og kjente masse "krafsing" og småspark nederst ved symfysen i går. I går kveld var det full action oppe under høyre ribbensbue. Hadde nok snudd seg i løpet av dagen. Spennende å se hvordan h*n legger seg til slutt. Forhåpentligvis ikke i seteleie....
2prinsesserogbim Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Har kjent spark ganske lenge eg også... Men var litt gøy å kjenne hikken også...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 hvordan kjenner man det? kjenner bevegelse å sånn, men ellers kjenner jeg utrolig godt pulsen min å kan se magen bevege seg etter puls.
2prinsesserogbim Skrevet 16. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2009 Eg kjente rytmiske "dunk" som eg veit ikkje var pulsen min:D Seinare kjenner ein det veldig godt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå