Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Får baby i desember. Har ei jente født i januar 07. Har ikke brukt vogn siden slutten av sommeren i fjor. Men tenker at det kanskje kan være godt og kunne ha henne i vogn når man skal ut og gå med en baby i vogn? Dere med erfaring hjelp meg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Du trenger ikke søskenvogn nei. Jeg har en gutt født februar 07 og en født juli 08 og har nesten ikke brukt min. Hvorfor passivisere et aktivt barn? En treåring trenger ikke vogn!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Jeg vet jo at hun kan gå. Men tenker bare at det kan være godt og kunne ha henne i vogn når man er ute og skal gå lengre turer med barnevognen. Kan bli slitsomt og gå langt med en tre åring ved siden av når man skall trille vogn vel? Hvis hun løper sin vei og jeg må løpe etter henne og sånn. Det er jo ikke det letteste når man samtidlig skal få trillet vognen. Tenker også på at hun kan bli sliten på lenger turer og derfor vil få hvilet seg litt hun også. Men hun har som sagt ikke brukt vogn siden i fjor. Men tenker det blir litt annerledes når man plutselig har vogn med baby med seg ut?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 hva med ståbrett? eller så finnes det vel en slags "sykkel" man kan henge bakpå vogna. omtrent som ståbrett, men at man kan sitte også. har sett det på bilder, men husker ikke hva det heter.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Nei, en treåring klarer fint å gå på egen hånd. Og ettersom hun ikke har brukt vogn på lenge så ville det sikkert oppleves som veldig merkelig for henne. Hva med en sånn liten "skateboard-rampe" istedet?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Som også kan kalles ståbrett ja... He he. Kjære vene..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Om du vil ha søskenvogn så ville jeg i såfall anbefalle phil og ted sin for da har du den som vanlig vogn om du vil, men muligheten til å sette på ekstra setet om du føler behov for det. Greit at barnet kan gå selv men noen sitvasjoner er det bedre å sette dem ned i vogna for oversiktlighetens skyld. eller Skal du en veldig lang tur så er det jo forståelig at et barn med mye mindre bein en det vi har kan bli sliten. Ser jo på jenta mi som er 2 nå og veldig flink til å gå, at ho tar 2,5 steg omtrent for et av mine og da sier det seg selv at ting kan bli veldig langt å gå til. Selv bor jeg i oslo og siden jeg er alene med barna mine ville jeg aldri tatt turen til sentrum uten vogn med plass til begge, eller en i bæresele og en i vogn. Er jo det med å ha full oversikt.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 En treåring passer ikke å sitte i vogn. Min toåring går alltid selv både på turer og i byen. Man må bare tilpasse ting litt. OG jeg har en på 6 mnd også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå