Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jo mer forsinka du er, jo tettere oppi stussen min du ligger med den blanke nye Audien din, jo mer du blinker med lysa når jeg faktisk saktner farta for biler fra høyre og seksåringer med ransel, jo mer jeg forstår at du har tenkt å smette forbi så snart du har mulighet (hvilket du aldri vil få for dette er tredvesone og jeg har tenkt å ligge midt i veien om det kommer en rett strekning), jo saktere har jeg tenkt å kjøre. Mora di ass-rente til deg, og det er meg en glede.
fru tekopp Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hermegås! Dette har jeg holdt på med i mange år allerede! Og det er faktisk ganske morsomt!
Gjest Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Ikke sant? Særlig i åttetida om morgen når de underbitte BMW-ene og forvokste padde-SUV-ene stanger rundt på Nordberg med sine tilsvarende underbitte padde-sjåfører som øynene holder på å hoppe ut av hodet på. Vet du hvor jeg kan få et stort klistremerke hvor det står "Du burde kanskje stå opp en halvtime tidligere, så får du det mye bedre med deg selv. Ha en riktig god dag!" og så et skikkelig påtrengende kristenblidt smilefjes? Klistremerket må være stort nok til å hoppe i synet på bilisten bak...
fru tekopp Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Skal love deg at de ikke bare holder til på Nordberg. De er overalt! Det myldrer av dem! Og for å være litt ekstra jævlig, kan man jo fake en motorstopp midt i sinsenkrysset eller trafikkmaskinen i ettermiddagsrushet! DET er gøy det! Bislett-rundkjøringen egner seg også til dette. Og et sånt klistremerke skulle jeg gjerne hatt selv! Evt. bare en stooooor gul "smily" med teksten "slapp av og nyt livet".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå