*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Forrige svangerskap var jeg som smør. Aldri vært så harmonisk. I dette svangerskapet raser hormonene mine i kroppen. Føles som jeg skal sprenges av sinne. Blir trasig å ha det sånn resten av tia. Noen erfrainger?
gullemitt09 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Har ingen erfaringer siden dette er mitt første svangerskap, men kan skrive under på den hormonelle delen.. Hehe... Jeg er også mye mer agresiv og sint, går liksom i forsvarsposisjon for hver minste ting.. Men er også super grinen.. Tåler ingenting før jeg tar til tårer. Trenger liksom ikke være mer en noen som klemmer, så blir jeg helt rørt... Uff, det er frustrerende.. Kan bare tenke meg hvordan mennene våre må ha det.. Her går han jaffal på tærne hele tiden.. Hehe!
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Hjemme hos meg er det viktigere for mannen og holde fast på sine meninger og prinsipper så ingen tågåing her desverre ;-)
gullemitt09 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Uff slitsomt... Vi hadde det slik i begynnelsen, men han har funnet ut at det er best å holde kjeft, å bare være enig... Men så blir jeg irritert av det også, for uansett hva jeg sier eller hvor sint jeg enn blir, så er han like rolig... Hehe... Di hormonene er ikke lette å kontrolere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå