Gjest Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Hvor har det blitt av dette kortet? Når minsteungen har hotell i Bygdøy Alle, og han andre har rekkehus i Ullevål Hageby samt alle de grønne tomtene, er en aldri så liten hus- og hotellbrann ikke å forakte, det er langt mer effektivt enn en puslete "Gaten asfalteres". Må jeg danne facebook-gruppe?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 jeg tror det er mer effektivt å lage et kort selv.. hehe.. eventuelt finne et spill som du må vinne i
fru tekopp Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Tror jeg ville gått til forbrukerombudet og 1000-tipset til Se og Hør og VG. Også ville jeg tatt det opp med forbrukerinspektørene. Men at en liten unge har hotell i Bygdøy Alle burde kanskje rapporteres til Luxusfellen? Dårlig gjort å ta opp så store lån og ha så store forpliktelser for et lite barn! Skam deg! Ringer barnevernet med en gang! Skam deg!
Kjøttpølsa Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Her i huset gir de det til bestefar da han er brannmann og ikke har sansen for pyromani. Derimot det nye finanskrisekortet som jeg har håndlaget passer perfekt. Alle sies opp og hotell går konkurs....hohoho
Gjest Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Du får ta en Julianne (dvs. min søster) Når du skimter et tap i horisonten, røsker du tak i hele spillbrettet, pælmer det i veggen mens du galuler "VIL IKKJE SPELE MEIR, DOKKE JOKSA" Og så for å bli om mulig ennå mer ufordragelig går du gråtende til din mor og sier "buhu.. xxx joksa, og ler ta mej når ej tape buhu" Så får du trøst med morra di, mulig en godis også. Og de andre spillerne får kjeft, fordi de tross alt kunne latt deg vinne, siden du er minst.... eller jah..
Gjest Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Du har et poeng med å lage et kort. I det hele tatt burde man lage mange flere kort - her er mine bidrag: "Du glemte å flytte bilen din da gata skulle feies. Rykk diagonalt over byen og betal 3000 kroner. Selv om du passerer start får du ikke 4000 kroner." "Rykk fram til nærmeste rådyre adresse som eies av noen andre. Siden du aldri i livet kommer til å finne parkering, må du bli i området lenge, og må derfor betale eieren tredobbelt." "Du glemte at naboene dine er noen jævla krek, og snublet i søppelposeberget deres på vei ut. Du brakk fem ribbein og må stå over fire omganger, samt betale 6000 kroner for torpedo eller miste selvrespekten for alltid."
Gjest Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Ingen symp for djevelens avleggere - hva med foreldrevernet her, jeg blir regelmessig ydmyket, slått konkurs og dasket i ansiktet med en våt flyndre
Gjest Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 Julianne er et kjempefint navn, og å ta en Julianne er dessuten noe av det mer fristende. Men hvor ofte får jeg lov å slenge brettet og hyle? Mamma, trøst og kake! Selv om jeg er størst i alle betydninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå