Lykketallet 3 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Er så plaget med hjertebank, ikke vondt men ubehagelig!!Andre som har det slik?Var ikke plaget med det i de 2 forrige sv.skapene.Kan vel ikke være farlig!?
2 Hærligheter! Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg har også hjertebank,veldig ubehagelig!! Fikk sjekket stoffskiftet eller hva det vra,bare sånn i tilfelle,men er visst helt vanlig å ha hjertebank under graviditet.
Lykketallet 3 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Ja har hørt at det er nokså vanlig:)Men så UBEhagelig!!!
Snabeltann Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 jeg har det også! er plaget med det til vanlig også, og har vært på utredning, så jeg vet jo at jeg ikke er dødssyk. men det er svært ubehagelig, blir like redd hver gang.. sukk.. desverre er det vanlig at slike symptomer forverrer seg under graviditet.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Har også lest at dette er ganske vanlig, fordi hjerte kan slå litt raskere eller pumpe ut mer blod eller hva det nå var. Dermed kan det innimellom kjennes ut som hjerteklapp.
Kari Trestakk Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Jeg er også plaget av hjertebank. Fryktelig ubehagelig, men jeg blir ikke bekymret. Hadde det sånn da jeg gikk med førstemann også.
mirakelbaby Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Dette er mitt tredje svangerskap, og jeg har vært plaget av hjertebank i alle tre. Helt ufarlig, men forferdelig ubehagelig! For meg hjelper det å legge meg på sden når det kommer noen skikkelig bank....litt fosterstilling ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå