Gå til innhold

DIB er galskapens land!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sjokket over hvor mange sneversynte og rasistiske folk det er her inne. Er dette virkelig slik det er fordelt i Norges land? Er det så stor prosentdel som er rasister? Ikke rart nordmenn blir sett på som en hoven og overlegen folkegruppe... Jeg skjemmes over å se hvor lite opplyste og reflekterende voksne kvinner her inne kan være. Kan dere virkelig ikke tnke lengre enn som så? Dere drar alle under samme kam, ser kun hudfarge eller religion, ikke at dette er individer akkurat som nordmenn er individer.

 

Og bare så det er sagt, den største andelen av innvandrere i Norge er svensker og dansker, bare så det er sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også oppgitt over manglende nyansering i disse debattene. Men jeg synes helle rikke du bidrar til bedre nyansering, HI.

 

Det er forøvrig problemer knyttet til innvandring i Norge som til enhver tid bør debatteres på en kunnskapsrik og edruelig måte. Å lukke øynene for disse problemene gjør deg ikke mer filantropisk. Å adressere dem gjør deg ikke nødvendigvis til rasist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...