Camilla, fødeklar Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Er det noen som vet når de setter igang fødsel på Ullevål. Er det etter 14 dager på overtid eller før/etter?
kokelimonke Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Ca 14 dager ja, litt avhengig av om det er fullt på føden og også litt avhengig av din form. Det var hvertfall sånn jeg oppfattet det sist. Jeg gikk over, og på overtidskontroll 11 dager over var jeg så og si helt moden og med et par cm åpning, legen var klar til å sette meg i gang der og da, men det var fullt så fikk time dagen etter. (Da bestemte den lille seg for å komme selv ;-) Lykke til!
Mia29 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Har ei venninne som nylig fødte der. Overtidskontroll dag 13 over termin. Men de ville ikke sette henne i gang da enda det var plass på føden. Så hun måtte inn til igangsetting dagen etter. Men hun ble visst strippet tror jeg. (Da veene startet om natten slapp hun imidlertid igangsetting.) Så de gjør nok unntak fra regelen. Men er sikkert lurt å ikke ha veldig store forhåpninger om å bli satt i gang tidligere dersom du skulle gå over. Jeg blir i alle fall veldig skuffet av alle ødelagte forventninger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå