Zeke Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 så kom mensen 4 dager før tiden, hva f.... skjer da etter den teite SA så har kroppen min vært heilt på jordet. hadde litt brunt blod i går å håpa at det var festningsblødning men neida da , takk skal du ha sorry er bare litt sur og veldig sinna dritt kropp jeg vil ha en spire i magen min nå.
Januarbaby2010 <3 Ailo <3 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 huff, føler med deg.... det er no dritt å gå å vente og tro.. fikk ikke mens før dag 34 jeg nå... trodde jo jeg var gravid, men fikk bare negative tester.. så kom den da på dag 34... Så nå er jeg i 4pp, og er ved godt og friskt mot igjen Stå på, så får vi snart spire skal du se
Zeke Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Takker vennen uff det var ikke moro da , rart hvordan man griper etter det lille glippt av håp. går vel inn i min 3pp det var da det klaffa sist når jeg mista første gangen og fikk en gutt ni mnd etterpå. vi skal alle få en liten spire snart
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Æsj - så synd!!! Håper du får ny spire neste pp, jeg krysser alt jeg har for deg... og sender deg lykke-til-baby-støv... I mai skal vi tømme Bli Gravid forumet - og få fullt kaos på 1 trimester!!!! Det har nemlig jeg bestemt!!! Hehe =) Sliter litt med uregelmessig syklus jeg også etter MA - håper bare den stabiliserer seg snart. Selv om jeg har EL disse dager, går jeg nesten bare å venter på å få tilbake mensen slik at jeg kan få begynne på Pergo neste mnd - det er ikke alltid jeg har EL skjønner du... Du får prøve å ha en så fin dag du kan ha det - kjøp deg en sjokolade eller is og kos deg litt - her er det møkkavær i dag, så jeg skal være inne. Må rydde litt og støvsuge her for jeg får besøk av mamma og pappa etterpå, så jeg logger meg av BIM ganske så snart... Trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå