Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Du som røyker, ja du ja, kaster du fra deg sneiper på gata? Du er vel klar over at det er forbudt veldig mange steder? Som f.eks i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 For det første har jeg slutta å røyke.. For det andre så kasta jeg som regel aldri sneiper midt på gata hvis jeg ikke hadde et askebeger i nærheten.. Prøvde å finne en kum eller lignende å kaste sneipen i. Det ser helt forferdelig ut med alle sneipene som ligger rundt omkring..! Men for det tredje så visste jeg faktisk ikke at det var forbudt å kaste sneiper på gata mange steder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå