Gå til innhold

Kaster du sneiper på gata?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som røyker, ja du ja, kaster du fra deg sneiper på gata?

Du er vel klar over at det er forbudt veldig mange steder? Som f.eks i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første har jeg slutta å røyke.. For det andre så kasta jeg som regel aldri sneiper midt på gata hvis jeg ikke hadde et askebeger i nærheten.. Prøvde å finne en kum eller lignende å kaste sneipen i.

Det ser helt forferdelig ut med alle sneipene som ligger rundt omkring..!

Men for det tredje så visste jeg faktisk ikke at det var forbudt å kaste sneiper på gata mange steder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...