Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Noen som kan gi gode råd mot snorking??? Samboer må ha det fryktelig om natten for jeg snorker som bare det! frykter han snart får mørke ringer under øya og sovner på kontoret... Har forsøkt med nesespray og det funker de første to timer eller noe men så durer det igang igjen.......
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Er jo jeg som snorker.. har alltid småsnorket men nå i uke 36 er det ekstra ille..går det over tro når den lille kommer?
Sporty mamma Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg snorker også fordi jeg er kronisk tett i nesa. Rent tilfeldig kjøpte jeg sånn plaster som man setter over nesa og det har blitt en helt ny verden for meg. Plasteret er ganske stivt så når du har festet det utvider det neseborene og jeg får luft :-) Nå kan jeg puste gjennom nesa. Kanskje det er verdt ett forsøk?Fås kjøpt på apotek og heter Breathe right.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Jeg prøver alt!!!! Kan jo ikke risikere at den kommende far blir utslitt før moroa begynner!! Er oppe ett par ganger på natt og det kjennes åpent ut og jeg får puste bra gjennom nesa hele natten men lurer på om det tetter seg i svelget liksom uansett. tar bare spray før jeg legger meg..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Dra til legen for å be om røntgen for bihulene. Kanskje de finner noe der,funker for mange som evt har polypper eller skeiv neseskillevegg.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Mange gravide som snorker. Går ofte over etter fødsel. Har ei venninne som ikke turde å sovne på barsel. Lå på rom med flere og hun visste at hun snorket veldig. Hun hadde nå sovnet og våknet med litt panikk, men til hennes store lettelse så hadde hun ikke snorket:-) mannen her bruker "silence". Sprayes inn i svelget. Fungerer kjempebra :-) Gravide kan bruke det i samråd med lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå