jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg har så lyst på sykkelvogn men er så usikker på om jeg bør kjøpe en av de dyre eller om det holder med de billige, den minste er jo bare 8 mnd og hun må sitte godt hun også:-) Hva er egentlig forskjellen?
AccidentalMum Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg vil også ha sykkelvogn, men lurer på om noen av de er særlig trygge. De synes ikke godt i trafikken. Sånn utenom det tror jeg de er omtrent like trygge, men noen av de som er dyrere kan også brukes som joggevogn.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 er det ingen som har sykelvogn til barna???? eller er de som har det kanskje ute å sykler:-)
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Hvis du ikke har råd til de dyre gode, så ville jeg heller ha kjøpt en brukt, bedre, dyrere en, enn en ny, billig sak. Jeg trålte finn.no i flere uker nå i vår, og plutselig fant jeg en Winther Dolphin til 1500,-! *hurra* Forskjellen er vekta på vogna (de dyre er ofte av lettere og mer holdbart materiale, de rimelige er ofte tyngre å dra på), polstring/stoff, funksjonalitet i form av "bagasjerom", mulighet for å senke seteryggen litt til "hvilestilling", vindusflater i kalesje og sider, regntrekk...altså..ja..alt egentlig.. Det ER bedre kvalitet i de som er dyrere, så igjen: Se om du finner en Winther, Nordic Cab, eller lignende brukt før du reiser til Biltema og kjøper den de selger.. www.abckids.dk har mange gode forslag, men vet ikke om de har noen "brukt"-side. Det viktig når den minste som skal bruke vogna er så liten som under 1 år, at du kjøper noe med god seterygg/polstring i setet.
yret Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Vi har Burley d'lite og er veldig fornøyd med den. Det er en lett og funksjonabel dobbelthenger med god kvalitet og komfort for både syklist og passasjer. Det er ikke en billighenger, men om man investerer litt tid og energi på Finn, kan det være mulig å få tak i en brukt. Om man skal investere i en dyr henger eller ikke, avhenger vel i stor grad om hva den skal brukes til. Skal den primært benyttes til korte turer til butikken, bhg. levering o.l., er det vel ikke nødvendig med en dyr henger. For de som sykler lengre turer, både på landevei og i marka, er det nesten et must, synes jeg.
Gjest -<<- Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Biltemas billigsak. Den er helt fin og lettere enn mange av de dyre. De har forresten en ganske fin en på salg på Coop Obs nå, om dere holder til i osloområdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå