Petrine C",) Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Jeg tar fortsatt på tynne ull gensere (sånne jeg har under andre gensere) her på vestlandet. Kaldt på morgenen, men super varmt utover dagen... Hva gjør dere?
J, J og meg:) Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Jeg har ikke brukt ull på de etter vi kom hjem fra påskeferie. Men ullklærne ligger fortsatt i skapet i tilfelle det blir kaldere igjen... (Bor i Oslo).
alvamamma Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Vi bor på Østlandet og slutta rett før påske. Synes det blir for varmt, spesielt hvis det er sol, da varmer det godt inne i barnehagen.
Gjest Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Ja , her brukes ull enda. Snuppen har på seg ullbody og ullstrømpebukse hver da;) Greit at det er varmere, men ull regulerer jo mye .. Har heller begynt med litt tynnere jakke;) ( østlandet, fredrikstad)
MintCondition Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Ja, ull-strømpebukse og ull-undertrøye/singlett enda. Trondheim.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 ja-.. ullbody å ullstrømpebukse bruker vi enda. bor i drammen.. har heller en tynn vårdress.. ull regulerer mye å snuppa har ikke vært noe varm hitill hvertfall.. enste de hadde gjort i går var å ta av genseren ¨å buksen når hun var inne, noe jeg syntes var helt greit;)
snuppedupp Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Nei det pakket jeg vekk etter påske. Synes det blir alt for varmt. Selv om det er forholdsvis kaldt på morgenen så blir det fort varmt utover dagen og da blir det alt for varmt med ull. Bor på vestlandet.
En,to,sju,ti Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Buskerud. Her bruker vi ullbody og ullstrømpebukse.
Gjest Skrevet 16. april 2009 #9 Skrevet 16. april 2009 Ser an dagen. Men som regel blir det ull ja! Bruker ull på meg selv også
Lillenurk No.2 Skrevet 16. april 2009 #10 Skrevet 16. april 2009 Jepp, bruker fortsatt ull. Men så bor vi i nord, der det er vinter til midten av juni
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. april 2009 #11 Skrevet 16. april 2009 småen bruker ull enda. har flere ganger foreslått at han kan gå uten lue osv, men da får jeg bare et blik som tilsier at jeg er gal og så sier han "mamma det går ikke an å gå uten lue"... hehe men da har han ikke joggebukse uten på ullen altså. bare ull og utedress.
jente og gutt Skrevet 16. april 2009 #13 Skrevet 16. april 2009 Ull innerst en stund til her oppe på fjellet....
Minafårsøsterellerbror Skrevet 16. april 2009 #14 Skrevet 16. april 2009 Jeg bruker en ullbody, evt strømpebukse eller en tynn ullgenser utenpå bomullsbody. Men da har jeg på mindre yttertøy.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. april 2009 #15 Skrevet 16. april 2009 Ull er fortsatt gull her ja (østlandet). Jenta mi er et halvt år, og har bare på henne ullbody og ullstrømpis nede i posen sin. Digg å bare kle på ett lag m klær=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå