Gå til innhold

Hvor går grensen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet (4 år) holdes ofte oppe til langt på natt (rundt 03-05) slik at foreldrene kan sove lenge om morgenen. Gutten får derfor ofte ikke gå i barnehagen. (far jobber natt, mor er arbeidsledig)

Han spiser det han selv vil. Gutten spiser kun pølser og youghurt.Pluss godteri, chips, is ol. (I barnehagen spiser han normalt) Begge foreldrene er overvektige, gutten er liten, sped og bleik.

Barnet ser tv hele dagen. (og natta) Han leker svært lite. Gutten snakker "banetvspråk", (dvs østlandsk) på tross av at han bor i nord. Når vi er innom sliter han seg skjelden løs fra tv.

De er aldri ute å leker (utenom barnehagen 2-3 dager i uken)

 

Foreldrene er omsorgsfulle overfor ham, koser mye og er kjærlige. Jeg er nabo til denne familien. Skal jeg bare godta at folk er forskjellige eller er dette en sak for barnevernet? (eventuelt andre) Noen synspunkter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...