*2små*gull* Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Er førstegangsfødende å våknet i dag med våte overkropp!! tok litt på brystene og skjønnte straks at det var der det kom i fra.. Er i uke 23 i dag.. Er dette litt tidlig, eller er det normalt?
Augustibarn '09 + junibarn '12 Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 God morgen, samboeren min oppdaget "at det kommer noe ur brøstene på deg..." for et par uker siden - og der var det melk som kom gitt! Var da i uke 18 så jeg blev veldig forbauset men etter en sjapp sjekk her inne så virket det som det ikke var helt uvanlig å få den første melken så tidlig så da er det greit. Tar det som et godt tegn - da blir det forhåpentlig ikke noen problemer med å få melk når babyen kommer i hvert fall!
Helene85 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Hei:) Helt vanlig det:) Har begynt å lekke litt jeg også, gravid 21+2 idag. Litt irriterende kanskje, men kroppen forbereder seg jo bare!
*2små*gull* Skrevet 16. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2009 Nei, det er bra det er flere =) Snakket med moren min i sta og hun kunne fortelle at hun hadde hatt melk fra uke 12 og 14 i sine svangerskp.. Så jeg er nok heldigvis like normal som andre!! =)
ble_mamma_6august 09 Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 det er vel ikke rett melk enda? men sånn blankt m littt gult i? Råmelk? Jeg har hatt det siden uke 14, og er 1.gangs gravid Vet om flere som har fått det på den tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå