septbaby09 Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Uff, fått tilrettelagt på jobb, slik at jeg bare jobber dag, men nå kastet jeg opp hele frokosten på kjøkkenet, deilig!! å skulle begynt nå kl 08.00, men tror ikke jeg klarer idag.. Flere som kaster opp før jobb, og så går på jobb?? Trodde kvalmen var borte jeg..
Scopo Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Mitt råd: hold deg hjemme, og ta vare på deg selv og barnet! Ta noen rolige dager, så kan det hende at det blir bedre. Jeg selv har vært sykemeldt pga svangerskapskvalme siden jeg var 6 uker, og nå er jeg snart 19 uker, og fortsatt sykemeldt. Jeg har blitt så utslitt av kvalmen, at selv om den nå ikke er så intens makter jeg ikke å gå på jobb. Samle energi til fødselen og barseltiden:)
septbaby09 Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 Takk for svar. Føler bare så på det. Går egentlig bare natt, men fått tilrettelagt til dagtid, var mye kvalm de 12-14 ukene, men ble litt bedre, bare litt uggen i ny og ne. Men idag tidlig kom det som kastet på meg, uff ja, da holder jeg meg hjemme med god samvittighet. Bare det at jeg begynte i jobben 1 mnd før jeg ble gravid;(... men hva skal man gjøre. God bedring til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå