Gå til innhold

Har du silikon?

*Askepott og hjelperene *

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært til konsultasjon,og skal oppererers om 3 uker.

Lurer litt på hvor mye som er "normalt" å få lagt inn?

Legen mente det kom ann på mitt venste bryst,siden det var minst.

Han lurte også på om han kansje ville prøve å legge inn rund protese på den ene siden og anatomisk på andre,pga str forskjell osv,men kommer man ikke til å se det?

Hva har dere lagt inn og hvorfor valgte dere det?

Han kunne ikke gi meg så mye svar,han mente han måtte se på de forskjellige valgene der og da,eneste han kunne si var at han trodde max for meg var ca 370gr,er det mye lite,vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hei. De legger jo ofte inn det som blir penest ja. Jeg har lagt inn de som jeg aldri bør bytte ut igjen. Jeg la inn 300 i hver og har ganske store pupper med de, bruker 70 E i bh str, men det kommer jo an på puppene, har jo sett andre som har lagt inn mer enn meg som ikke ser så store ut.. Men med 370 tror jeg ikke du bør bekymre deg om at de blir for små ihvertfall c",)

Skrevet

ja :)

la inn 275gram i hvert bryst. (legen ville ta 300) hadde A-cup før og har nå en pen B-cup, de er ikke for store, men passer til kroppen min.

min meget slanke venninne la kun inn 175gram, og det holdt i massevis på henne.

så det er forskjellig!

370 er mye!!!!!

Skrevet

Hei!

Jeg tok brystløft og la samtidig inn 280 g i hvert bryst. Anatomiske innlegg under muskelen. Er nå en vanlig c-cup.

Jeg ville ikke ha store pupper og ga beskjed om det til legen. Mine ser veldig naturlige ut og de som ikke vet at jeg har silikon kan heller ikke se det.

Veldig fornøyd!

Lykke til!

:o)

Skrevet

jeg har vært med 2 venner når de har tatt silikon

hun ene tok 500 i vært og det er nå 12 år siden og hun sparer for å ta de ut. hun syns de er forstore og har alltid syns det. jeg er enig i grunn.

den andre venninnen min gjorde det for ca 1 måned siden. hun la inn 200 tror jeg i vær og det ser super fint ut. hun er en C nå og det er helt perfekt. tenker ikke at hun har store pupper i det hele tatt.

Skrevet

Har dere alle lagt inn implantatet under brystmuskelen? Er det det vanligste?

Skrevet

begge mine venner gjorde det. tror det er vanligst men aner ikke.

Skrevet

Har planer om å gjøre d jeg også! Puppene mine ser ikke ut etter 2 amminger... men er så redd for at det skal gjøre vondt! Hadde de mye smerter, venninnene dine?

Skrevet

hun som tok det for 12 år siden hadde mye smerter, da måtte jeg hjelpe henne på do og alting. men heldigvis har det blitt mye bedere på disse årene. venninen min som tok det for en måneds tid siden virket mye mer oppegåene og hun sa at hun ikke hadde noe serlig vondt. men hun kunne jo ikke løfte og slikt, så hun måtte jo få hjelp med barna en stund da.

Skrevet

Hvor gamle var barna da? Hm.. mange spørsmål jeg gitt! :)

Skrevet

hennes er 3 og 5 år. to supersøte jenter :)

bare sånne småting som å smøre brød osv er vanskelig i starten.

hun som tok det for mange år siden hadde ikke barn, men det føltes ut som jeg hadde en kjempenyfødt baby i en ukes tid... hehe

Skrevet

har også planer om dette, jeg hadde før graviditeten 75b (er vel litt mindre enn det nå) og når jeg ammet gikk jeg opp til 80D......de puppene der savner jeg altså!

Har inngått avtale med meg selv at jeg skal være flink og trene i 6 mnd og så er det på operasjons bordet.

Hvor lang vente tid er det på slikt?

Skrevet

Her er det motsatt, jeg er naturlig stor og skulle gjerne fått redusert dem litt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...