Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som kjenner til noen tester på regntøy og parkdress?

Eventuelt fra hvilke butikk har dere kjøpt. Sønnen min er 15 mnd, og trenger nå litt mer utetøy.

Hva slags sko bruker dere på de små?

Marianne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de testa regntøy i foreldre å barn i fjor engang. da kom regntøyet fra lindex me bamse på godt ut huset jeg. husker ikke hvilke andre.

reflex har godt regntøy. helly hansen også.

til jenta mi på 16 mnd har jeg en mikkline parkdress som jeg bestilte via nette. husker ikke hvilken butikk. har vært velidg god dress. myk å bevegelig.

men litt små i størrelsen syns jeg. jeg har størrelse 86 og den er like stor som reima vinterdressen i størrelse 80.

har også en reflex parkdress men den er litt stor ennå.størrelse 92. men den er litt tykkere stoff en mikkline. virker veldig slittsterk.

til elste mann hadde jeg flere helly hansen dresser. både vinter og vanlige dresser. de var veldig gode den gang. han er nå 10år så det er noen år siden da. men de var slittesterke og god passform.

tutta bruker mest vanlige "første sko" eller vintersko ennå vis det er litt våt og kaldt. ikke noe glad i støvler å sånn til de minste.

tenkte å kjøpe joggesko nå når våren kommer.

Skrevet

har vårdress fra reima - veldig fornøyd

har regndress fra name it - veldig fornøyd - mykt og godt - (testet for trykk på 5000)

joggesko (kjøp på sportsbutikk, mye billigere, like bra)

gummistøvler

vinterstøvler

robezze tøfler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...