mai^prinsessa Skrevet 16. april 2009 #1 Skrevet 16. april 2009 Da jeg stod å sminket meg igår, poppet plutselig den ene linsen min ut.. Så ble den selfølgelig full i mascara.. Eneste jeg hadde for hånden var Clear Eyes, til å skylle bort mascaraen fra linsen med... Putta linsen inn igjen og sminka meg ferdig.. Så, en halvtime senere, oppdager jeg plutselig at den ene pupillen min er større enn den andre... Svært merkbart større... Blir LITE stressa, og ringer legevakta for å høre om det kan være farlig.. De sier at så lenge jeg ikke har vondt i hodet eller er kvalmen, så er det ingen grunn til bekymring.. PUH! Så kommer jeg på.. Jeg skylte jo linsen med clear eyes... Inn å google clear eyes, og finner ut at.... Clear eyes i bruk sammen med linser kan gjøre den ene pupillen større enn den andre... PUH! Men, gurimalla så ekkelt det var..! Leste forresten oogså, for de som ikke visste det, at langvarig bruk av clear eyes har en motsatt effekt.. Altså blodkarene i øynene klarer ikke å trekke seg sammen av seg selv.. Man blir faktisk avhengig av clear eyes..!! Min røyk rett i søpla igår!
2 Hærligheter! Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Off stakkar deg!! Kan tenke deg du ble redd ja!! Hørtes ikke helt bra ut den Clear Eyes,trodde di hadde slutta å selge den i norge?
mai^prinsessa Skrevet 16. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2009 De selger den ikke i norge lenger.. Kjøpte den i Usa.. Må ikke spør meg hvorfor jeg i det hele tatt kjøpte den engang.. Men, men.. Nå ligger den godt i søpla
2 Hærligheter! Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Hehe,ikke alt man skjønner hvorfor man kjøper ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå