Gummelillan Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 ... går nå og legger seg ;-) Ble nemlig møtt i døra i barnehagen i dag av en meget lattermild foreldregjeng midt i hentingen som lo over min yngstes klokketro og meget velvillig opplysende om at mamma har store pupper! Og da styrers spontane tilbakemelding til den stakkars ungen om at nei, det har hun da virkelig ikke, he, he... Men her var det da fryktelig stille i kveld?! Hm, satser på at dere bare ligger på lading og at vi snart er å treffes her inne igjen. Ha en god natt og en strålende fin dag i morgen!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 Hahahahaha, de er jammen flinke til å gi komplimenter disse små:-) Husker da jeg fikk nr 2 og den eldste satt og tittet på meg da jeg satt og ammet. Så kom det kontant; Store pupper fra BonBon!!! Jeg holdt på å dette av stolen og lo så jeg ristet:-) Snakker om å snakke rett fra lever`n ja:-) I dag tidlig var det litt ekstra futt her da en viss en forsov seg (les snart 16 år) og jeg ropte opp til henne at hun jammen fikk se å ha seg ut av sengen. Frøkna på 3 følger stille med og spør så når det har roet seg rundt henne; Mamma æj du sinna på XXXX? Ja, fordi hun ikke vil stå opp og gå på skolen i tide svarer jeg. Så ser frøkna på meg og sier; Men mamma, du æj velldi søt:-) Smelt og smelt igjen. Så svarer jeg tusen takk, det er du også vennen min. -Ja det vet jæi, sier hun like herlig:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Hehe... De er søte ja... Men noen ganger så blir det litt lettere kortslutning i toppetasjen når Jojo strekker tålmodigheten til mammaen for det den er verdt! Så nå er uttrykket; Mamma sint! flittig brukt :-/ Prøver å få henne til å skjønne at mamma er ikke SINT, hun er IRRITERT! Så innimellom så sier hun "Mamma e idditet" ;-))) Irritert er et vanskelig ord ;-D
♥Snulder Skrevet 20. april 2009 #4 Skrevet 20. april 2009 Sett med ei småjentes øyne så HAR mammaer store pupper;=D Synes det er langt verre når de begynner å skryte av pappaer som har store pupper.... kanskje ikke like flatterende...hehe!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. april 2009 #5 Skrevet 20. april 2009 Hihi, hørte ei som sa at hun ønsket seg litt større pupper en gang. Hvor en mannlig bekjent sa kontant; du kan få litt av mine:-)) Selvironi er en fin ting;-D Mine får dem aldri derimot!
Karomamma Skrevet 20. april 2009 #6 Skrevet 20. april 2009 HAHAHAHAHA! Oooops, sa styreren Min rappkjeftede niese lå på badegulvet mens mammaen satt på huk og skiftet bleie på henne. Lillefrøkna smilte bredt og sa "Å mamma, du har så fiiine og laaaange pupper!" He he, de blir vel sånn etter tre barn. Ikke vet jeg, mine har i grunnen vært ganske lange hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå