Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 er det noen som har hatt mann/samboer som har vært utro og blitt gravid med denne damen ? Bare lurer på hva dere hadde gjort,i så tilfelle...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Vanskelig å svare på siden jeg selv har barn med samboer, men fristende å si at jeg hadde sparka han ut slik at han kunne leve ut happy family med elskerinnen og barnet, så skulle nok jeg og datteren min klart oss alene, men vet ikke om jeg hadde klart å gjennomføre det da! Håper jeg aldri opplever noe sånt!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Ja, det har jeg opplevd. Hva jeg gjorde? Skilte meg. Hva skulle jeg ha gjort? Klarte ikke å fortsette. Beklager.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Hvordan fant du det ut? Å hva gjorde mannen,gikk han til henne?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Han dro til henne, ja. De er gift i dag. Jeg vil ikke skrive om hvordan jeg fant ut det, og alt det der. Har lagt det bak meg, og tilgitt dem begge to. Var veldig vondt når det sto på som verst iallefall, selv om det ligger noen år tilbake.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Ja det er hardt når det står på,jeg var gravid når mannen min var utro,tok uheldigvis tilbake,i lovnad om at han AAAAALDRI skulle gjøre det igjen... Men engang utro................. Hun ble ikke gravid....da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort,var så ung den gangen...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #7 Skrevet 16. april 2009 Kastet han på hode og ræva ut! Og angrer ikke et sekund... Han fikk tvillinger med elskerinnen sin, og de er ikke sammen i dag! Var visst ikke grønnere på den sndre siden allikevel gitt;)
zethaline Skrevet 16. april 2009 #8 Skrevet 16. april 2009 Nei,det er stort sett ikke grønnere på andre siden. Bare så synd de ikke kan se det,mens de står i sin egen hage....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå