TulleMor09&11 Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Ho er nå 2 mnd, har alltid hatt mange bæsje bleier til dagen. Men n å har det slutta å er kun ei om dagen eller det kan gå eit par dager. ho trykker å trykker å skriker ofte voldsomt når den trykkinga stårpå.. Sånn vond gråt. Har snakka med helsesøster å veit jo at det er normalt at ho ikkje bæsjer kvardag. Men ho skriker jo sånn, å det er tydlig at det er vondt. Drikker ammete og har prøvd med minifom, men det har ikkje hjelpr. Har noen andre opplevd det same??? er så vondt å sjå at ho sliter sånn.. Mvh Mammaen til Adele
TulleMor09&11 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2009 glemte å skrive at eg fullammer... å veit at dem ikkje kan bli forstoppa som det sies, men sisste bleie var faktisk "tykkere" enn vanligt.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Du kan jo prøve å gi henne et par teskjeer med sviskejuice på teskje, la henne slurpe det i seg liksom. Vi brukte den fra Nestlé, blå flaske - står at den er fra 4 mnd. Du må nesten prøve deg frem med mengden, for blir det for mye kan hun få diare av det. Men jeg mener å huske at det var et par teskjeer vi begynte med da Snupi var ca 3 mnd. Hjalp henne veldig med magen Men jeg ville nok begynt litt forsiktig siden hun er så liten. Ellers kan du jo prøve å gi henne litt malt sammen med mm/mme på flaske. Der aner jeg ikke hvor mye du skal bruke, men vet flere har god effekt av det. Lykke til, håper det bedrer seg fort!
minlilletass Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Jeg kokte svisker selv og ga litt pure med skje, men da var mini nesten 3,5 mnd. Det toppet seg da vi begynte med groet rundt 4 mnd, han ble veldig hard i magen. Med sviskepure ble alt fint igjen. Og ja, jeg vet at det er tidlig med groet for en paa 4 mnd, men jeg hadde lite melk og han nektet flaske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå