Malin G. Spann Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 For en stund siden var det en tråd om det her inne, men jeg husker ikke hva som sto der. Kan noen komme med noen fantastiske tips til hvordan jeg kan lage antiskli strømpebuse? På knærne altså. Kjøpte en i butikken i dag, men de hadde bare de store størrelsene igjen og den jeg kjøpe var selvfølgelig alt for stor.
Vinden blåser Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 har lest tidligere at mange har brukt ballonger til å lage antiskli på knærne ihvertfall bare å klippe av i begge endene å tre på
Malin G. Spann Skrevet 15. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2009 Aha! Takk for hjelpen, da prøver jeg det!
Shabby Cheap Chic Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Eller så kan du kjøpe noe på Panduro som man tegner på det man vil og så skal det legges i stekeovnen i 15 min eller no sånt.. Da popper de opp.. Funker bedre enn vanlig antiskli på sokker å sånn:) Husker ikke hva det heter men du får de i forskjellige farger og de er på tube..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå