Gå til innhold

Trenger virkelig hjelp og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper noen kan svare....

Det har seg sånn at BF og jeg ikke er sammen lenger.

Han har et rart forhold til realiteter,og mener at det som passer for alle andre med barn , skal passe for meg og babyen også.

Han har nesten ikke vært sammen med barnet siden barnet var født og mener plutselig nå at vi skal ha faste dager alla 8 timer hver gang.... Som da betyr at jeg må forholde meg til ham i alle de timene,ikke får ta med babyen i familiebursdag osv.Han mener han har RETT å være med babyen de dagene som evt,blir bestemt og da uten at jeg skal kunne gjøre noe annet som da innbefatter at jeg har barnet med meg som i feks i bursdagbesøk....

Grunnen for at jeg ikke vil la han være alene med barnet er fordi jeg ikke stoler på han....

Ikke holder han barnet ordentlig,ikke bærer han ordentlig,synes det er helt greit at barnet gråter i bilen uten å gidde å stoppe ol.bli sur fordi han blir tvunget til å stoppe..... mener det er bedre for barnet å se tv enn å se på pappaen sin å bli pratet med,barnet er 8 uker....hallo????

Er faktisk veldig bekymret over at han skal ha barnet alene i det hele tatt.

Har prøvd å fortelle BF hvordan han skal gjøre ting,til det beste for barnet,men han hører ikke etter,fordi han er "verdensmester i alt"

Itlillegg ammer jeg,og han mener det er helt greit at barnet begynner med mme,er bare så oppgitt og redd for hva han har rett på.

BF er veldig rastløs,så det hadde ikke blitt my ro rundt barnet da BF ikke hadde vært hjemme med barnet,men heller" fartet rundt fra dør til dør"

Må også si at etter de dagene vi har vært med BF,har barnet vært veldig urolig på kveldstid og jeg får problemer med melken...

Kansje litt rotete dette,men håper på svar fra noen som vet ol kansje vært oppe i det samme....

Takk for svar <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, vanlige trusler fra rare fedre, dette;)

Han har IKKE retten til samvær, det er det barnet som har.

Det som er nå når barnet er under 1 år, er at barnefar kommer TIL barnet og deg en time eller 2 et par ganger i uka, faste dager som passer BARNET. Altså får han ikke ha barnet alene enda. DET er det han kommer til å få om han går til retten, også.

Og ammingen skal du ikke gi opp, for det er barnets beste:) Far kan mene hva han vil, men det hjelper ikke.

Helt utrolig hva disse fedrene kan klare å komme opp med;) En ting skal de ha; de har god fantasi;)

Du kan jo bare få en time på Familievernkontoret for å lage en mer skikkelig avtale:)

Skrevet

Takker hjertligst for svar <3

Ble mer avslappet nå ja ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...