Gå til innhold

Er det noen som spår her inne eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forsøkte å legge inn et innlegg her for en stund siden, og til og med forsøkte å "dytte" det opp et par ganger. Men jeg fikk aldri noe svar på den.

Er det slik at ikke alle blir spådd som ønsker det? Er det kanskje fordi de som spår, ikke ser innleggene? Eller er det slik byttehandel, der hvis du spår meg, spår jeg deg? Eller noe sånt?

Jeg er bare nysjerrig på hvordan det fungerer inne her jeg :-)

Hadde gjerne blitt spådd, men har skjønt at det kanskje kan være vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ta de som jeg ser,fra mandag til nå har jeg vel spådd 40 ganger her,det har jeg gjørt gratis.Men har også noen som vil betale ,og da prioterer jeg selvf dem.Dem som betaler med nettbank,sender meg da kvittering,og da spår jeg dem med engang,(istdenfor at de må vente 2-5dager før pengene kommer inn på kontol)Men det som er at,de jeg spår spør som regel mange spørsmål etter at jeg har spådd dem,og da blir det selvf lenger tid,og dermed lenger tid til jeg får tida til åspå de andre. Jeg er alenemor til 3 barn,har hester i trening(som ska trenes til stevne)hund,går kurs osv.. Så jeg gjør så godt jeg kan ,men er desverre ingen super menneske..Veit at det andre som spår har det travelt å,er vel bare slik det er..Vi tar dere så fort vi kan.Så håper at dere har tålmodighet med oss--- Du er velkommen til å ta kontakt,hvis du vil bli spådd. Husk din fødsel dato,og evt din partners dato....

Lykke til.

Ha en fin dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...