Gå til innhold

Hjelp... hva gjør jeg nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så si helt tom for melk, og snuppa har aldri og kommer aldri til å ta erstattning. har prøvd ALT, og hs har ingen flere tips. hun er bare 5mnd og er avhengig av melk enda ei stund, så nå er jeg passe stressa her. hun spiser litt grøt, men er veldig kresen og spiser veldig lite. hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få i deg nok væske selv, legg henne til brystet så ofte som mulig. Selv om brystene virker slappe og tomme, er jeg sikker på at hun klarer å suge ut en del likevel.

Ellers må du bare prøve å gi mme fra flaske/tutekopp/ skje osv... Ikke så greit dette.

Skrevet

Har du prøvd manuell pumpe ? Det gjorde susen for meg på to dager.

Pumpet hver halvtime på dagen og hver 3 time på natten.

Skrevet

Er det tomt så er det tomt, jo mer du stresser med ammingen jo mindre melk vil komme, regner med at du også har prøvd å pumpe for å få melken igang?

Jeg skal jo ikke si dette sikkert, men til slutt vil nok jenta di ta mme, blir jo både tørst og sulten, og da vil hun nok drikke.

Viktig med væske, så ville nok gitt henne vann til hun eventuelt tar mme greit.

Vi hadde malt i mme pga problemer med magen, og da smaker den jo søtere, så det er kanskje verdt et forsøk å ha litt malt i flaska.

Skrevet

Bor du i nærheten av Bergen ? Jeg kan hjelpe seg om du gjør det.

Skrevet

Bor i trøndelag.

har prøvd pumping og slike ting, slitt med lite melk de to siste mnd og gjort mye for å prøve å beholde, men nå synger det på siste værs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...