april 06;) + mai 09* Skrevet 16. april 2009 #2 Skrevet 16. april 2009 jeg gjør. Mistet det meste av melken når jeg var ca 4 mnd på vei, men gutten min setter allikevel stoor pris på de få dråpene han får. Og det sies jo at det og er verdifull melk. Blir litt lei og av og til, men synes det går greit å amme enda. Er 36 uker på vei nå.
Perledykkeren Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Heisann. jeg ble gravid med nr 2 når nr 1 var 8,5 mnd og jeg ammet ham til kun 2 uker før neste fødsel (fullammet til 1 år). Hadde ingen problemer med dette og overgangen til neste barn gikk også fint.....Eneste jeg merket var at når da minstejenta var 1,5 år og jeg hadde ammet 3 år i strekk så var jeg helt desperat etter å få ha brystene mine i fred he he
Lunamamma Skrevet 17. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2009 ja, tenker at det var godt å få puppene for seg selv da:) Hvordan har det vært med vektøkningen i svangerskapet i forhold til at dere ammet da? Jeg har lagt på meg tilsvarende mye som sist svangerskap da jeg ikke ammet.
Lunamamma Skrevet 17. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. april 2009 jeg er forresten 31 uker på vei og ammer fortsatt lillejenta mi 4-5 ganger i døgnet. Jeg opplevde å få mer melk da jeg ble gravid. har gått greit til nå, har slitt litt med ømme brystvorter underveis,men det hører vel med;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå