WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Gubben mener Ludvik Jeg liker godt Lukas ( Men vi er egntlig blitt enige om Ludvik da.. bare jeg som får litt kalde føtter om det ikke skulle passe på guttungen hehe.. Eller har dere andre gode forslag? Takk!
MintCondition Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Ludvik er kjempetøft syns jeg, mye finere enn Lukas (no offence til Lukas-mødre).
Gulosten™ Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Liker bedre Ludvik enn Lukas, men tror det har noe å gjøre med at ALLE heter Lukas/Lucas om dagen, og at det navnet var på topp i fjor... Sliter med guttenavn selv vi, og nå er vi halvveis straks...! Hjelpes..!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 Vi er egentlig mest på Ludvik, eller vi er VELDIG på Ludvik. hehe.. men noen som sa til meg at det minte dem så på Flåklypa. Ble litt paff jeg.., sånn sier man ikke når man er skikkelig fornøyd med navnvalget... men får ta det med en klype salt, ingen kan like alle navn! Har allerede begynt på babybok og der er han navnet som Ludvik, hehe. Og vi hadde det som favoritt sist gang også, selv om det ble jente. Så vi får vel bare håpe at ha ser ut som en "Ludvik" da
* 5 om dagen * Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Det er jo ikke mange som er så søte som Ludvik da, i flåklypa :-)) Jeg synes det er kjempefint navn jeg, og passer godt sammen med Mathea. hilsen en som er mamma til en Lucas :-))
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 15. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2009 Det er jo sant:) han er jo så søt da, den skal jeg jammen med bruke om noen kommer å sier noe på det neste gang. ( de fleste sier navnet er fint, men tenker jo litt over det når noen ska lsammenligne med det og det) Takk;)
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Ludvig og Lukas er fine begge to syntes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå