*Gullegget* Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Noen som sliter med treg og oppblåst mage her?? Er i uke 11 og tar gjerne i mot noen gode tips for og få litt fart på systemet........
Romeren Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 vann, fiber, mosjon og kaffe..? ananas er også bra for å få i gang magen, mener jeg... det hender også at jeg knasker i meg en pakke med sukkerfri tyggegummi (fordi søtningsmiddelet er lakserende) hvis jeg blir helt desperat, men det er vel ikke akkurat den sunneste løsningen.. og det ordner seg nok til slutt, skal du se
Wera72 Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Kjøp duphalac på apoteket. Tok 30 ml som kan anbefales som startdose (trapp ned etter hvert), og det var full fart på min kjempetrege mage i løpet av 1 time. Visste ikke at det var så effektivt.
Lillemor + bittelillemor Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Biola yogurt synes jeg hjelper bra! Regulerer magen. men bør spises regelmessig.
Mariamamma Skrevet 16. april 2009 #6 Skrevet 16. april 2009 Har hatt det samme problemet selv, kan gå opptil 3 dager uten å gå på do! Jeg har prøvd å spise grovt brød og evt yoghurt med linfrød. Det er også noe som heter Frukt og Fiber som man kan kjøpe på helsekost som jeg også syns fungere bra, det er en liten "blokk" (som smaker som rosiner) man spiser på kvelden sammen med vann og neste morgen er magen i gang igjen. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå