Rotte-mamma Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Her er det: Samboer jobber vekke og skulle egentlig være hjemme i neste uke, vi har time til UL hos gyn på torsdag pga SA sist svangerskap. Gyn har beregnet det utifra at hun ville ha meg på UL rundt uke 7. Jeg vil da være 6+6. Men, nå har samboers hjemreise blitt utsatt og han kommer ikke hjem før fredagen etter UL! Kjempetrist siden både han og jeg har kjempelyst at han skal være med. Det jeg lurer på er om dere ville ha ringt og prøvd å få utsatt timen til uken etter eller gå til timen uten sambo? Er ganske sikker på at jeg kommer til å utsette timen, orker ikke få dårlige nyheter uten han og er dumt om han skal gå glipp av gode nyheter, men det er jo det at dess raskere vi får bekreftet at alt er bra eller det utenkelige dess bedre! Hva ville dere gjort i samme situasjon jenter?
sofimone Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 ring å spør om du kan få utsatt til fredag, eller evt tidlig uken etter. eller dra til timen, og be han ringe deg omtrent etter timen, ikke for lenge etter, så slipper du å ta det store steget å ringe han ved evt dårlige nyheter
Wera72 Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Hvis det er mulig, ville jeg ventet på mannen. Er det galt fatt, er det nødvendig å godt å ha noen som kan støtte deg. Tungt å være alene om det mener nå jeg. En klem og trøstende ord er viktig. Håper du får gode nyheter uansett. Masse lykke til.
KarLuc +1? Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 ja, det der er et dilemma...... :S Du kan jo ringe å høre hvordan muligheten er for å få det utsatt da.... når du event får time igjen.... Men jeg tror nok jeg også ville ha utsatt så sambo fikk vært med.... Du blir nok roligere da også av å ha han med deg. Men det er nok et vanskelig valg, for forstår det at du vil ha det unnagjort liksom...... Lykke til med valget ihvertfall.....
liten gutt & spire Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Jeg har fått dårlig nytt en gang alene (helt uforbredt). Det gjør jeg ikke igjen. Alt han sa etter at han sa dette ser ikke så bra ut ble het borte. Glemte alt, og satt igjen med en haug med spørsmål etter på. Hadde vært veldig deilig da å hatt en til til "å tolke" alt han sa og i det hele tatt få med seg noe som helst. Om jeg skal på UL igjen, så SKAL jeg ha med med sambo.
Rotte-mamma Skrevet 16. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2009 Tusen takk for gode råd:-) Jeg bestemte meg i dag for å ringe gyn å forsøke å få byttet til tidlig uken etter. Klarer heller vente de dagene, har allerede ventet så lenge:-) Er synd om han skal bli holdt utenfor det første "møte" om alt går fint også, er jo like mye hans opplevelse som min dette. Takk jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå