monca*84*j12 Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Hvordan skal sekret være før mensen? Er det forskjell på utfloden før mensen og om man er gravid? Jeg har mye "blankt slim", nesten som el slim og mye våt liksom.. sorry detaljer... Bare lurer litt, fant ikke ut av det på pernille.info...
Musemor med tre søte små Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Dersom man er gravid er det mange som får mer og/eller tykkere utflod like før det tidspunktet tanta skulle ha kommet på besøk. Er rett så ofte også mer hvit/grå aktig i fargen.
*SmurfeMamma* Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 hei du:) det er litt forskjell fra person til person.. men de to gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt mye utflod, lotion blandet med masse slim...nesten som snørr...får undskylde detaljer jeg også... nå har jeg også dette... så begynner å få et håp, selv om det er tidlig... men har du testet forresten? jeg tror du er gravid jeg asså... tenkte på deg da jeg kjørte bil i dag...og fikk en følelse av at kan ha IKM litt senere enn du tror.. men tror alikevell du har svaret innen mandag.... spennende:)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Hehehehe.. kan ikke annet enn å le av kommentaren "nesten som snørr". Den syns jeg var litt festlig. Men du har vel egentlig litt rett.. når jeg tenker etter, så var det kanskje bittelitt sånn..
monca*84*j12 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2009 Snørr er bra beskrivelse.. hehe... Litt sånn ja.. spennende og finne ut resultatet...=) Lilleknøtt, jeg har startet en ny tråd for oss litt lengere nede... dytter oss opp...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 ja men det er jo dette je har spurt om lenger nede her... erjo akuratt sånn jeg har det=) akuratt som om det bobbler ut masse ut til tider, litt grå hvit med masse slim...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 hm da får vi bare vente til vi skal teste da=) lykke til=) jeg må vente i 4 dager til før testing=)
monca*84*j12 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2009 Krysser fingrene for oss Janic+++ måtte spiren sitte hos oss begge!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 jaaaaaa=) når har du ikm??? når skal du teste???
monca*84*j12 Skrevet 15. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2009 Ingen anelse når ikm er, men trur det er rundt disse dager.. Har testet negativt allerede, men skal teste på morgen urin i morgen tenkte jeg.. Du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå