Gå til innhold

HJELP! Trenger forslag til bursdagsgave til mannen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kommende tre-barns-pappa'n fyller 40 år dagen etter planlagt keisersnitt! Dette betyr at jeg må ordne gave på forhånd, men jeg er jo helt blank på forslag!! Vær så snill - kom med mange forslag!?! Helst til under kr 1000 siden det går ut endel penger på baby-ting nå også!;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, ikke lett - den nyankomne dagen før vil jeg tro tar det meste av fokuset :)

Men har har noen hobby, kanskje, som kunne vært morsomt å la ham få tid til i en heltisk hverdag? Modellfly, eller annet?

Kokkekveld/vinkveld med gutta?

Foto-kurs, med tre nydelige små må det være moro å kunne ta gode bilder?

Eller kanskje noe litt mer personlig for bare dere to - dere vil sikkert trenge en pust i bakken og være litt kjærester, så et hjemmelaget gavekort med middag for to hjemme eller ute(barnevakt må jo trylles frem i så fall), med etterfølgende massasje?

Lykke til :)

Skrevet

Hvilke interesser har han da?

Nærmer seg fiskesesong, kanskje noe nytt fiskeutstyr?

Verktøy eralltid populært. Noe dere skal pusse opp kanskje, som han trenger verktøy til?

Et fat med øl? Kanksje isbitbøtte som han kan ha isbiter til whiskeyen i?

Bok om egenproduserte likører (har dere plommetre eller epletre så kan det lages innmari digge likører. Kanskje en karaffel som han kan servere kompisene fra (Mannen min digger å holde på med det og er tydelig stolt av å servere egenprodusert sprit ø-hehehe)

Fikse opp en kveld med kompisene hans og allerede ha bestilt biletter til fotballkamp/bowling/go-cart/middag. Guttetur som DU sender han på viser jo hvilken flott dame DU er. Hehehe.

Høytrykspyler, trenger jo ikke den største for å vaske bilen.

Trillebår (hahaha-kul gave) kankjse ha noe oppi da

Da er jeg tom for ideer også gitt.

Lykke til da:-)

Skrevet

Gjør det enkelt, allier deg med slekt og venner, og kjøp et gavekort på en sportsbutikk, eller en annen butikk han liker. Samler det seg opp flere gavekort fra en butikk kan han jo finne seg noe skikkelig fint, som han ikke har villet tatt seg råd til å kjøpe selv, men har ønsket seg. Og da slipper du å finne noe så himla dyrt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...