Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 fikk mensen igjen i forrige mnd,og jeg ble så syyyykt hissig rett før jeg sko få den! HAr alltid vært litt sånn gretten å sånn rett før jeg ska få den,men nå var det helt villt! her snakker vi klikking,kasting av fjernkontroll etter mannen,trampa han på tærene for at han ikke hørte etter,prøvde å sparke han i leggen og...hva skjer med meg?! kan jo ikke ha det sånn!? nå tror jeg det nærmer seg mens igjen,begynner så smått å bli litt sånn halv sprø i humøret mitt igjen...burde jeg ringe legen eller? Jeg elsker han av hele mitt hjerte,og har aldri lyst å gjøre han noe vondt! Går dette over mon tro? hmm... Noen råd??
Gjest Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Nei, ingen gode råd. Det er ikke så mye man får gjort med mensplager annet enn evnetuelt visse typer p-piller som kan stabilisere ting litt, i hvert fall var det det jeg fikk beskjed om sist jeg klagde min nød hos en lege :-(
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 okay,for jeg går på hormonfrie p-piller siden jeg ammer... uff,gruer meg sånn til å få mensen igjen!! :( det gjør forsåvidt typen og....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå