Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Hjelpemeg, nå har det gått for langt her... Jeg fødte i oktober og siden fødselen har vi kanskje hatt sex 5 ganger til sammen (hvorav 3 av disse gangene var iløpet av to dager..)! Sexlysten har rett og slett forsvunnet!! Jeg finnes ikke kåt lengre, og da gidder jeg ikke ha sex heller bare for å tilfredsstille samboeren min! Får jo sykt dårlig samvittighet ovenfor han da stakkar som bare går og venter og venter og venter... Flere som mangler sexlyst etter fødsel?? Noen tips om hva som kan gjøres for å få opp lysten??
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 hei! sliter med akkurat det samme! fødte også i oktober. vi har prøvd det meste. hatt masse sex for å se om "mye vil ha mer", men de fungerte motsatt! har prøvd et opphold, men da "dødde" forholdet vår litt. så nå tar vi tiden til hjelp. har slutta å amma så puppene er ikke matfat lenger, og det hjalp mye da. men ellers er mitt råd å bare ta tiden til hjelp. ikke bare gjøre det for å gjøre det....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 jeg tror å "ta tiden til hjelp " blir feil i den sammenhengen..dess lenger man går uten sex, jo mindre lyst får man. ha sex, min erfaring er at jeg får lyst etterhvert når vi begynner å "rote". fødte i november og slet med det samme, men det har blitt bedre nå.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Men greia er at hvis jeg begynner å ha sex nå blir det "bare for å ha det" liksom... Jeg har jo overhodet ikke lyst, og blir bare liggende å vente på at han skal "gjøre seg ferdig" slik at jeg kan legge meg og sove! uff, nei jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 dere skal jo være sammen et helt liv. ikke stress! det er utenomtilstand når man nettopp har fått barn. synes du skal ta tiden til hjelp. kanskje de går an å kose litt og husk å være kjærester fordi. alt handler ikke om sex!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #7 Skrevet 15. april 2009 Ja, vi skal jo tross alt det...men jeg får så sinnsykt dårlig samvittighet ovenfor mannen min.. Han har jo så lyst, og jeg har ikke lyst i det hele tatt...:/
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #8 Skrevet 15. april 2009 Melder meg inn i gjengen jeg også. Fødte i september, og ser ikke helt poenget med sengekos lenger.... Men det ender likevel opp med at vi har sånn ca en gang i uka. Går det lenger tid, blir jeg faktisk litt sur, og redd for at han ikke tenner på meg mer, hehe.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #9 Skrevet 15. april 2009 En gang i uka hadde vært en drøm! En gang i mnd er en realitet... Vi prøver jo å kose oss uten å ha sex, men som regel har mannen så lyst på sex at hånden hans havner i buksene mine likevel, og da blir jeg så sur og irritert at det iallefall ikke blir noe sex... uff..:/ what to do what to do.... HI
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #10 Skrevet 15. april 2009 22.32: Hei igjen Glidemiddel har vært til god hjelp for oss. Ellers prøver jeg å kle meg opp litt enkelte dager, sminker meg og litt parfyme. Tenner litt på meg selv, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå