blond Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Hvordan ville du likt om noen kalte navna på barna dine for sære? En ting er å kalle navna for spesielle og uvanlige, men å bruke ordet 'sær' i denne sammenhengen blir negativt.
Vinden blåser Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 barna mine har ikke sære navn nei.. er forskjell på spesielle/uvanlige navn og sære navn. Kaller du ungen din "Ari-Behn Johansen" ville jeg nok rynket på nesen..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #3 Skrevet 16. april 2009 Mine barn har helt normale navn. Ingen har reagert på dem.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Mine barn har helt normale navn, er ikke av de navnene som står på lista over norges mest brukte(og glad er jeg for et), men absolut normale navn og ikke sære.
Lene~mor til tre Skrevet 16. april 2009 #5 Skrevet 16. april 2009 Mine barn har såkalte poppis navn som lå på navnetoppen i 2-3 år som man helst ikke bør bruke da "alle" andre også heter det... hehe men for oss var dette det perfekte navnet. Men tro det eller ei på alle disse åra så er det kun 1 som har hatt samma navn som gutten min i en barnehage med 80 unger, og det er ingen som heter det samma i klassen eller i de to paralell klassene hehe. I barnehagen har aldrig noen hatt samme navn som jenta mi, men i klassen har hun 3 stk som har samme navn som henne til mellomnavn. Så da går det jo greit hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå