Gå til innhold

hallo Asker - Heggedal..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter til Heggedal om ikke så lenge, og så venter vi baby til sommeren. Sist jeg hadde mammaperm gikk jeg veldig mye tur, satser på en fin sommer med mange turer rundt omkring nå også. Kjenner ikke så mange som bor der ute enda, så det hadde vært koselig å alliere seg med andre trillere...Selv har jeg passert 30, og har ett barn fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bump

Skrevet

Hei! Jeg bor 5km fra Heggedal. Venter baby i juni og har ei jente fra før. Er 30år:-)

Skrevet

hvor bor du da?Går datteren din i barnehage i området? Vi håper veldig på å få barnehageplass der ute,

Vi gleder oss veldig til å flytte og komme i orden i nytt hus før babyen kommer,men det er så mye som skal ordnes først.Pluss i full jobb, så håper bare vi rekker alt.Har du bodd i området lenge? Er det greit å bo der?

Skrevet

hei hei.... jeg er en mamma som bor i asker..:) har en jente på 5 år fra før av, venter en liten gutt 6 juli... :))

og jeg er 28 år :D

så koselig at dere skal flytte uti der da... det kommer kanskje vi til å gjøre etter hvert også...

Skrevet

Hei igjen! Vi har barnehageplass, ja. Gikk greit m en gang, heldigvis! Hørtes travelt ut å flytte og jobbe og alt på en gang - lykke til:-) Vi har bodd her i 2 år, og er veldig fornøyde. Deilig å bo utenfor byen, likevel nærme. Godt å få mer plass enn vi hadde hatt råd til i oslo.

Skrevet

Så gøy med litt respons, godt å vite at det finnes flere i omr i samme situasjon.

Vi får holde kontakten fremover og følge med når babyene kommer og permisjonene starter. Det hadde vært kjekt med cafeturer inn til både Asker og Vollen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...