Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Jeg er sykemeldt. har 30% stilling på jobben jeg jobber. Men kan jeg søke på dagpenger når jeg er sykemeldt? Vet jeg kan søke på dagpenger når jeg har under 50% stilling på jobben, men usikker når jeg får sykepenger... Noen med erfaring??
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Har du jobbet større stilling inntil nylig?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 nei jeg har hatt 21% stilling. + ekstra vakter. nå har jeg 30% stilling som går ut 30/7-09 da går jeg tilbake til 21% ..har hatt noen ekstra vakter nå når jeg har 30% ca 60%. tilsammen, har vært sykemeldt siden jeg fant ut at jeg var gravid. er nå 30 uker på vei. Nå har jeg ingen ekstra vakter. har kun 3 vakter i mnd. dvs under 20% stilling.. HI
Anonym bruker Skrevet 16. april 2009 #4 Skrevet 16. april 2009 Da har du ikke fått arbeidstiden din redusert med minimum 50%, og det er det som er kravet for å få dagpenger. Du er vel heller ikke reell arb.søker som også er et krav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå