♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Fått en kraftig blåveis på kinnbeinet og har litt skrubbsår i øret. Hu klagde på at d var vondt der hvor blåveisen er, men ellers har hu vært fin i hele ettermiddag. Tror det gikk ganske bra egentlig. Bør jeg allikevel være obs på hjernerystelse eller ville symptomene kommet ganske raskt? Har vært å sett til henne nå etter at hun sovnet. Bør jeg se etter henne i natt også?
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2009 Uff, leste et annet innlegg her inne nå og da ble jeg ihvertfall bekymret. Vet ikke helt om vesla slo seg i selve tinningen da. Tror helst det var kinnbenet og øret som tok støyten. Ikke svimmel og kvalm. Trenger jeg være redd for hjernerystelse?
annethe Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Man bør alltid være litt obs. Men så lenge hun ikke er svimmel, kvalm eller kaster opp så har det nok gått bra. Bare sjekk henne av og til.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 15. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2009 Magefølelsen sa akkurat det, men så begynner en å tenke og lese...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå