HokusPokus&Filiokus Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 og de blir ødelagt, reparerer dere eller kjøper dere nytt til å leverer tilbake? Og hvis dere har lånt bort, forventer dere at det skal være like fint når dere får det tilbake?
~sjiraff~ Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Jeg låner ikke klær om den som låner bort ikke tåler at det kan bli ødelagt. Jeg gir gjerne mine klær videre og hadde aldri forventet at noe skulle erstattes. Klær man er redd for låner man ikke bort.
Gjest Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Hvis jeg låner bort klær så er meningen at det er på egen risiko (min risiko). Dvs det som er ok får jeg tilbake, det som er "herpa" går i søpla/fretex. Jeg som låner bort burde skjønne at klærne blir brukt av barn og at det slites/søles.
mayaya Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Eneste jeg har lånt bort av klær er bunader/drakter ol. (bare pentøy). Da er det lånt bort til en spesiell anledning, og jeg forventer å få det helt tilbake, ja Ting som jeg har råd til å miste gir jeg heller vekk
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 det spørs jo helt hva det er. om noen har fått låne vinter dressen så forventer jeg jo at den skal være brukanes dagen etter på. er det snakk om vanlige klær så spiller det ingen trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå