Gå til innhold

Hjelp, ka skjedde ???? Bekymret....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Låg på sengen å slappet av litt, sku snu meg litt + at eg kanskje strekte meg litt.. Pluteslig kjentes det ut som om noe rivnet i siden på meg!! Gjorde kjempe vondt og varte ca 10-15 sek før det gav seg.. Men ble virkelig redd!!! Ka kan dette ha vært ???

Uff, håper noen har noen beroligende svar, eller har opplevd lignende....

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du gravid eller nettopp vært det?

I såfall så kan det ha vært bekkenløsning.

Skrevet

Muskel. Musklene kan gjøre veldig vondt i festet. Kann også være en nervetråd som slet seg eller som strakk seg.

Skrevet

Er du gravid?

Det der skjedde mange ganger med meg i begge svangerskapene :o)

Skrevet

Ja er gravid, i 35 uke....

Tenkte og det kunne være en muskel eller nerve, men gjorde veldig vondt akkurat der og då....

Skrevet

Ikke noe å bekymre seg for :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...