Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Låg på sengen å slappet av litt, sku snu meg litt + at eg kanskje strekte meg litt.. Pluteslig kjentes det ut som om noe rivnet i siden på meg!! Gjorde kjempe vondt og varte ca 10-15 sek før det gav seg.. Men ble virkelig redd!!! Ka kan dette ha vært ??? Uff, håper noen har noen beroligende svar, eller har opplevd lignende....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 er du gravid eller nettopp vært det? I såfall så kan det ha vært bekkenløsning.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Muskel. Musklene kan gjøre veldig vondt i festet. Kann også være en nervetråd som slet seg eller som strakk seg.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 Er du gravid? Det der skjedde mange ganger med meg i begge svangerskapene )
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #5 Skrevet 15. april 2009 Ja er gravid, i 35 uke.... Tenkte og det kunne være en muskel eller nerve, men gjorde veldig vondt akkurat der og då....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. april 2009 #6 Skrevet 15. april 2009 Ikke noe å bekymre seg for )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå