Musemor med tre søte små Skrevet 15. april 2009 #1 Skrevet 15. april 2009 Rødme, rødme, jeg har også gjort det, i likhet med mange andre her. Men hvorfor gjør vi det??? Det er jo ingen mulighet for at den er positiv da. EL er 14 dager før IKM, egget fester seg 7 dager før IKM og først da begynner man å produsere HCG..... Denne pp har jeg vært flink, 2 dager til IKM og ikke testet, enda.... Har klart å styre meg denne pp, men dersom det ikke går må kommer nok testonamiet og tar meg neste mnd. Og jeg kommer til å gjøre som dere, teste alt for tidlig....
elodie Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Jeg greide ikke la være denne mnd., blir bare så innmaaaari utolmodig!!!! :/ Ble jo negativ den.... Har IKM på lør. Så flink du har vært da!!!! Krysser fingrene
Musemor med tre søte små Skrevet 15. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2009 Flink og flink fr. Blom... Har bursdag 2 dager over IKM og har lyst til å gi meg selv 2 streker i bursdagsgave dersom tanta ikke kommer. Det er også derfor jeg vet jeg kommer til å "sprekk" neste pp dersom det ikke går denne.
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 15. april 2009 #4 Skrevet 15. april 2009 heihei! Sist jeg fikk baby fikk jeg positiv graviditetstest 8 dager etter positiv EL test!. hadde da positive EL tester 2 og 3. nov. testet positiv gravid 10.no - ei uke før IKM.. testet ut det samme nå, og fikk neg. men håper fortsatt att den blir positiv etterhvert ja. for tror det hører sjeldenheten til å få positiv test så kjapt tvitvi - og spar på testene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå